본문 바로가기

Music

XAVII (싸비)-있어줘 (stay with me) [가사/듣기]

반응형

XAVII (싸비)-있어줘 (stay with me)

싸비 (XAVII)가 미니앨범 [winter feels]를 발매하고 타이틀곡 " 있어줘 (stay with me) " 를 공개했다. 

XAVII (싸비)-있어줘 (stay with me) 바로듣기

XAVII (싸비)-있어줘 가사

내 밤을 읽어줘
수많은 문장 속에서 그대는
하루의 끝에서
내 마침표가 되어
그대여 그대로

어제는 너의 꿈을 꿨었네
텅 빈 방안에는 온통 너로 번졌네
I Just wanna love you
Wish you love me

있어줘 있어줘
나의 곁을
I just wanna fallin love
maybe We could be in love

비춰줘 비춰줘
나의 곁을 oh
I just wanna fallin love
maybe We could be in love

투명한 날씨 you know the vibe is
어디든 떠날까 하는 계획들을 담지
If you wanna know, don’t waste your time
I promise never let you down

더보기

하늘 아니어도 너완 날 수 있어
너의 취향 플리 I got you some
Riding with you 너와 all day
I don’t need 너 말곤

Seoul city 벗어나 건조해 이 도신
하루 종일 고민은 던져도 돼
우린 필요해 more 서로를 적실 love
Everyday i need your love, you know

있어줘 있어줘
나의 곁을
I just wanna fallin love
maybe We could be in love

비춰줘 비춰줘
나의 곁을 oh
I just wanna fallin love
maybe We could be in love

있어줘 있어줘
나의 곁을
I just wanna fallin love
maybe We could be in love

[winter feels]
XAVII (싸비)-있어줘 (stay with me)
나의 겨울은 가끔 당신이었네요.

01. 있어줘 (stay with me)
written by XAVII @hoonmyself
Produced by TIGER @ti_ger_98
Arranged by XAVII, TIGER

02. SO I SA

03. when we calling (Feat. awodus)

04. Good night

05. November December

06. 날 (day, me)

 

XAVII (싸비)-있어줘 (stay with me) [가사/듣기] 

반응형