본문 바로가기

최신음악

김뜻돌-Psychomania [MV/가사]

반응형

김뜻돌-Psychomania

김뜻돌 이 디지털 싱글 " Psychomania "를 발매하고 뮤직비디오를 공개했다.  

김뜻돌-Psychomania 바로듣기

김뜻돌-Psychomania 가사

Did I mention you
We were born to find two lost wings 
You are not the only one who forgot 
how to fly high
I think you know me 
As I know you but you’ve never seen 
this before
When shadows get dark 
Don’t have to try to find the hell

the hell …

Psychomania I don’t say
I’m just looking for the same thing 
Psychomania I don’t say 
Need somebody to fix my old wings

더보기

I’m so happy 
I’m so violently happy 
I’m at the level of 20 
Like a girl in 20’s 
I never feel shame I just wanna fuck 
with everyone 
Wanna make you feel good
That’s why god hates me she hates you 
except the people in church

The arrogance of my ego is scary as fuck
But sometimes it’s necessary to screw them all
Don’t pretend that you know it all
Hear you laughing behind the wall
You don’t give a shit 
Wanna jerk off your face 
‘Cause you make me lonely 

Psychomania I don’t say
I’m just looking for the same thing 
Psychomania I don’t say 
Need somebody to fix my old wings

김뜻돌-Psychomania

음악은 나를 심연으로 데려가는 직선 통로다. 그 통로를 지나면 수많은 목소리를 만날 수 있는데, 그중 제일 사납고 미친 녀석을 만났다.

 


“나를 세상 밖으로 꺼내줘. 그럼 나도 너를 꺼내줄게.”
목소리가 말했다.

“내가 왜 그래야 하는데?”
내가 물었다.

“너는 화가 나 있어.
안 그래도 쓰레기가 넘쳐나는 이곳을
너는 왜 살아가야 하는지 모르니까.”

“그래, 하지만 나는 여전히 살아가야 하는걸.
뭐라 설명하긴 어렵지만 그건 내 숙명 같은 거야.”

“시끄럽고 빨리 꺼내주기나 해.”
목소리는 짜증 난다는 듯이 미간을 찌푸렸다.

“대신 부탁이 있어. 나를 위해 기도 하나만 해줄래?”
나는 조심히 부탁했다.

“기도라…
나는 네가 다시 태어나지 않기를 바라.”

“만약에라도 다시 태어난다면 그때는 네가 죽여줄래?”
나는 웃으며 물었다.

“알겠어.”

“고마워, 사이코매니아.”

 

김뜻돌-Psychomania [MV/가사]

반응형