본문 바로가기

카테고리 없음

뎁트-Broken (Feat. J.O.Y & suru) [가사/듣기]

반응형

뎁트-Broken (Feat. J.O.Y & suru)

뎁트가 디지털 싱글 " Broken (Feat. J.O.Y & suru) " 을 발매하고 뮤직비디오를 공개했다.

뎁트-Broken (Feat. J.O.Y & suru)바로듣기

뎁트-Broken 가사

Can you see the broken glass?
깨진 유리 조각이 보이나요?
We’re standing on the shattered ground
우리는 산산이 부서진 땅에 서 있죠
Baby we lost, we lost, we lost
그대여, 우리는 가야 할 길을 잃었어요
Baby we lost, we lost, we lost
그대여, 우리는 상실의 시간 속에 있어요
I think we made a bigger mess
더 엉망이 되어버렸죠
Cause there is no turning back for now
지금은 돌아갈 수도 없으니
Baby we lost, we lost, we lost
그대여, 우리는 가야 할 길을 잃었어요
Baby we lost, we lost, we lost
그대여, 우리는 상실의 시간 속에 있어요
I know we gonna overcome
하지만 우린 괜찮아질 거예요

더보기

I know it’s been a long time
시간이 꽤 지난 것 같아요
Since I saw your face, baby
그대 얼굴을 본 지 오래되었네요
And this feeling feels so strange (oho)
이런 감정이 너무 이상해요
Am I living a different life?
내가 다른 삶을 살고 있는 걸까요?
Where your name is just memory
그대 이름은 기억 어딘가에 파묻혀 있네요
That we’ll never love again
다시는 사랑으로 채워지지 않겠죠

To be honest, it’s too late
솔직히 말하면 너무 늦었어요
Your name has already in past
지난 시간에 흘러가버린 그대의 이름
Baby, you’re still in those times
여전히 그 시간 속에 머물러있죠
Time to let go now
이제는 놓아줘야 해요

Can you see the broken glass?
깨진 유리 조각이 보이나요?
We’re standing on the shattered ground
우리는 산산이 부서진 땅에 서 있죠
Baby we lost, we lost, we lost
그대여, 우리는 가야 할 길을 잃었어요
Baby we lost, we lost, we lost
그대여, 우리는 상실의 시간 속에 있어요
I think we made a bigger mess
더 엉망이 되어버렸죠
Cause there is no turning back for now
지금은 돌아갈 수도 없으니
Baby we lost, we lost, we lost
그대여, 우리는 가야 할 길을 잃었어요
Baby we lost, we lost, we lost
그대여, 우리는 상실의 시간 속에 있어요
I know we gonna overcome
하지만 우린 괜찮아질 거예요

Will there be some difference if we go back again?
우리가 다시 돌아갈 수 있다면 뭔가 달라질까요?
But now I know that there is no way
이제는 그럴 수 없다는 걸 알아요
To put the broken pieces one (yeah)
깨진 유리를 원래대로 되돌릴 수 없겠죠
It’s time to move on next page
다음 페이지로 넘어갈 시간이에요
Our love is heading ending
우리 사랑이 끝을 향하고 있네요
You came and became my world
그대는 내게로 와서 나의 세계가 되었어요
As well as what I did same
내가 그대에게 그랬듯이
But now it’s all gone
하지만 지금은 모두 사라지고 없네요

And one day
언젠가
You will overcome it, baby
괜찮아질 거예요
I am watching you in disguise
어딘가에서 보고 있을게요, 그대가 알아채지 못하게

And some day
그리고 머지않아
We will leave as memory
우리는 추억으로 남겠죠
It might be hurt but
너무 아프겠지만
There won’t be scars cause
흉터는 남지 않을 거예요, 왜냐하면
Then we’ll be strong enough to love
그때는 사랑할 수 있을 만큼 강해져 있을 테니

Can you see the broken glass?
깨진 유리 조각이 보이나요?
We’re standing on the shattered ground
우리는 산산이 부서진 땅에 서 있죠
Baby we lost, we lost, we lost
그대여, 우리는 가야 할 길을 잃었어요
Baby we lost, we lost, we lost
그대여, 우리는 상실의 시간 속에 있어요
I think we made a bigger mess
더 엉망이 되어버렸죠
Cause there is no turning back for now
지금은 돌아갈 수도 없으니
Baby we lost, we lost, we lost
그대여, 우리는 가야 할 길을 잃었어요
Baby we lost, we lost, we lost
그대여, 우리는 상실의 시간 속에 있어요
I know we gonna overcome
하지만 우린 괜찮아질 거예요

뎁트-Broken (Feat. J.O.Y & suru) 

농도가 진한 나의 아픈 기억이
마음에 고여 만들어낸 커다란 구멍

부서지고 조각난 마음은
영원히 채워지지 않고

 


세상에 만연한 보통의 행복을
나는 조금도 느낄 수 없어요

푸른 궤양으로 쏟아지는 감정의 허기는
무엇으로 달랠 수 있을까요?

지난 상처를 회복하고
나의 평온을 되찾고 싶어요

There is a great hole in my mind, which seems not to be filled forever, created by acid-painful memories.
I can't feel any small moments of everyday ordinary happiness at all. What can I do to appease this emotional hunger in my blue ulcers?
I hope to mend the hole in my broken heart and restore my calmness.

1. Broken (Feat. J.O.Y, suru)
작사(lyrics): 뎁트(Dept), clam, J.O.Y, suru
작곡(composed): 뎁트(Dept), clam, Sunkiss, Roydo, suru
편곡(arrange): 뎁트(Dept), clam, jazzer, SUDI

2. Bye My Blue (Feat. Cindy Zhang)

 

뎁트-Broken (Feat. J.O.Y & suru) [가사/듣기] 

 

 

반응형