본문 바로가기

최신음악

서액터-Mermaid (Feat. Ashley Alisha) [가사/듣기]

반응형

서액터-Mermaid (Feat. Ashley Alisha)

서액터가 앨범 타이틀곡 " Mermaid (Feat. Ashley Alisha) "를 발표했다. 

서액터-Mermaid (Feat. Ashley Alisha)바로듣기

서액터-Mermaid 가사

You came to tell me it's over
당신은 제게 끝났다고 말했죠
No wonder you left me on read
더 이상 당신은 제게 대답하지 않겠죠
I feel like my heart's going under
가슴이 무너져 내리는 것 같아요
looks like yours already left
당신 마음은 이미 떠나버렸죠
Don't tell me it gets better
괜찮아질 거란 말은 말아요
We're going separate ways
우리는 각자의 길을 가겠죠
and now we're back to being strangers
이제 우리는 다시 남이 됐네요
Why's this happening?
왜 이렇게 된 걸까요?

Time after time after time after time
시간이 흐르고 또 시간이 흘러요
thinking that he's different
그는 다를 거라고 생각했어요
but he ain't ever ready yet
하지만 그는 그럴 준비조차 하지 않았죠
And it's lie after lie after lie after lie
거짓말에 거짓말이 이어졌어요
that i'm falling for again
저는 거기에 또 속고 말아요
When's it ever gonna end?
언제쯤 끝이 날까요?
Guess I fell too deep in love
당신에게 너무 깊이 빠져들었나 봐요
I'm over it
더는 못하겠어요

더보기

You mean to tell me it's all you
당신은 제가 전부라고 말하려 했나요
You were the one being a fool
어리석은 건 당신이에요
and love is what i would deserve
저는 사랑 받을 자격이 있어요
Least you could tell me the truth
적어도 진실을 말해줄 순 없는 걸까요
Don't tell me that it gets better
괜찮아질 거란 말은 말아요
We're going separate ways
우리는 각자의 길을 가겠죠
and now we're back to being strangers
이제 우리는 다시 남이 됐네요
Why's this happening?
왜 이렇게 된 걸까요?

Time after time after time after time
시간이 흐르고 또 시간이 흘러요
thinking that he's different
그는 다를 거라고 생각했어요
but he ain't ever ready yet
하지만 그는 그럴 준비조차 하지 않았죠
And it's lie after lie after lie after lie
거짓말에 거짓말이 이어졌어요
that i'm falling for again
저는 거기에 또 속고 말아요
When's it ever gonna end?
언제쯤 끝이 날까요?
Guess I fell too deep in love
당신에게 너무 깊이 빠져들었나 봐요
I'm over it
더는 못하겠어요

Don't you go hurting me babe
제게 상처 주지 말아요
Cause i know that you could never
저는 알아요 당신은 늘
be all mine 
제 것이 될 수 없다는걸

Time after time after time after time
시간이 흐르고 또 시간이 흘러요
thinking that he's different
그는 다를 거라고 생각했어요
but he ain't ever ready yet
하지만 그는 그럴 준비조차 하지 않았죠
And it's lie after lie after lie after lie
거짓말에 거짓말이 이어졌어요
that i'm falling for again
저는 거기에 또 속고 말아요
When's it ever gonna end?
언제쯤 끝이 날까요?
Guess I fell too deep in love
당신에게 너무 깊이 빠져들었나 봐요
I'm over it
더는 못하겠어요

[ Album Mermaid ]

서액터-Mermaid (Feat. Ashley Alisha)
당신은 파도처럼 순식간에 나를 일렁이게 했고, 저는 그렇게 당신에게 스며들었습니다.

 


하지만 당신의 차가운 모습은 점점 나를 무너뜨리게 했어요. 결국 당신의 손을 먼저 놓아버렸지만, 영원히 기억되고 싶은 나를 다시 잡아줄 순 없나요.

[ Album Track list ]
1. Mermaid
2. Take Time

 

서액터-Mermaid (Feat. Ashley Alisha) [가사/듣기] 

반응형